اخبار

حضور در سپاهان آرزوی هر ورزشکار است
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

حضور در سپاهان آرزوی هر ورزشکار است

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بر هیچ کسی پوشیده نیست که سپاهان دارای بهترین شرایط است و هر ورزشکاری آرزوی حضور در سپاهان را دارد.

فاطمه کریمی مربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه گفت: من از اولین سال حضور سپاهان در لیگ برتر در این تیم بازی کردم و افتخار این را دارم که برای سال چهارم در سپاهان هستم.
وی افزود: بر هیچ کسی پوشیده نیست که سپاهان دارای بهترین شرایط است و هر ورزشکاری آرزوی حضور در سپاهان را دارد، سپاهان هم از نظر شرایط و امکانات و هم حمایت‌هایی که از ورزشکاران می‌کند در کشور نمونه است و امسال هم با حضور آقای ساکت و خانم حقانی حمایت‌ها از ورزش بانوان بیش از پیش شده است.
مربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به شروع خوب سپاهان در لیگ برتر گفت: بعد از پایان دور اول که با موفقیت به پایان رساندیم، در دو بازی اول از دور دوم نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم، ولی در دو بازی بعد موفق شدیم ۴ امتیاز کسب کنیم و هنوز به قهرمانی امیدوار هستیم و برای کسب این عنوان تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.
کریمی در خصوص آغاز دوران مربیگری خود در سپاهان گفت: بعد از تمدید قراردادم بعنوان بازیکن با باشگاه و شروع تمرینات به بیماری کرونا مبتلا شدم و با توجه به مشکلات تنفسی که داشتم یک ماه و نیم از تمرینات دور بودم و بعد از آن نتوانستن عملکرد خوبی داشته باشم، ولی خوشبختانه با حمایت‌های جناب آقای ساکت و خانم حقانی، پیشنهاد مربیگری تیم فوتبال بانوان به بنده شد تا بعنوان مربی کنار تیم باشم.
وی افزود: به علت ابتلا به کرونا، شرایط ریه‌های من به شدت وخیم بود و فکر می‌کردم باید با باشگاه فسخ قرارداد کنم، اما با حمایت‌های جناب آقای ساکت و خانم حقانی به فعالیت خود در سپاهان ادامه دادم و امیدوارم در آینده بتوانم یکی از مربیان موفق باشگاه باشم تا بتوانم زحماتی که در حق من شد را جبران کنم.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی سپاهان خانه دوم من است
مطلب بعدی امضای تفاهم‌نامه همکاری سپاهان ایران و العهد لبنان/گسترش روابط بین‌المللی باشگاه سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN