اخبار

سپاهان خانه دوم من است
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

سپاهان خانه دوم من است

هافبک تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: من سپاهان را خانه دوم خودم می‌دانم و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند.

شقایق روزبهان بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه گفت: من سپاهان را خانه دوم خودم می‌دانم، سپاهان تیم بزرگی است و شرایط و امکانات بسیار مناسبی دارد و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند.

وی افزود: شرایط تیم در حال حاضر بسیار عالی است، امکانات سپاهان همیشه خوب بوده و امسال با اومدن آقای ساکت و تلاش‌های خانم حقانی و نگاه ویژه‌ای که به فوتبال بانوان دارند شرایط برای ما بهتر از سال‌های گذشته شده است.

هافبک تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به نتایج درخشان سپاهان در مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور گفت: در حال حاظر ما در جایگاه سوم رقابت پلی آف هستیم و امتیاز تیم‌ها بسیار به یکدیگر نزدیک است، دو بازی دیگر پیش رو داریم و امیدواریم با همدلی بازیکنان بتوانیم این ۶ امتیاز را کسب کنیم و روی سکو باشیم.
روزبهان ادامه داد: باشگاه سپاهان نه تنها در فوتبال، بلکه در سایر رشته‌های ورزشی تیم داری و بهترین شرایط را برای تیم‌ها فراهم می‌کند و امیدارم سایر باشگاه‌ها در جهت پیشرفت ورزش بانوان از سپاهان الگوبرداری کنند.
وی در خصوص سرمربیگری رضایی در تیم فوتبال سپاهان گفت: خانم رضایی از ابتدای فصل کنار ما بود و شناخت کاملی از بازیکنان دارد و امیدواریم بتوانیم به کمک همدیگر نتیجه لازم را در این دو دیدار پیش رو کسب کنیم.

روزبهان گفت: جا دارد از خانم امیرشقاقی بابت زحماتشان در این چند ماه تشکر ویژه‌ای داشته باشم و امیدوارم هر کجا که هستند موفق باشند.
وی در خصوص ادامه همکاریش با سپاهان در فصل بعد گفت: اولویت من همیشه سپاهان بوده و باید ببینیم برای سال بعد چه شرایطی پیش می‌آید.

 

انتهای پیام/

مطلب قبلی سپاهان امیدوار به کسب قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان
مطلب بعدی حضور در سپاهان آرزوی هر ورزشکار است
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN